Наташа Клаус - реалист и мечтател

Обича танците, снимачната площадка, клюките по свой адрес... Тя е човек с много мечти, които си поставя за задача да реализира. Тя е мечтател и реалист. Тя е Наташа Клаус!

Любов към танците тя започва да изпитва още докато е малка. Взима уроци по балет, непрестанно репeтира любимите си танци. Снимачната площадка за нея е втори дом. След като излезе от дома си, за да отиде на снимки тя се чувства все едно никога не е напускала дома си, снимачната площадка е като неин втори дом, където тя се чувства спокойна сред приятелите и колегите си. Интересът й към актьорското майсторство идва след като спира да танцува. Спира, защото преживява тежка автомобилна катастрофа, в която наранява тежко крака си и е принудена да спре с призванието си. От тогава, тя си поставя за основна задача да стане актриса, в последствие това се сбъдва. Актьорското майсторство за нея е едно голямо предизвикателство - тя прекарва почти цял ден на снимки, готви се непрестанно за всяка една сцена и роля, свободното й време е напълно ограничено. За клюките, които не спира да чете по свой адрес тя казва: "Обичам да чета какви измислици говорят жълтите вестници и списания. Смея се и се чудя от къде им идва наум да пишат такива глупости. Е, разбира се понякога пишат и истини, но това се случва много по-рядко". Нека пишат, да набират популярност! Феновете ми вярват в мен и едва ли биха се поддали на едни измислени новини", казва тя.

Цялото име на актрисата е Наташа Алехандра Растаплавосиус Арондо, родена е в Кали, Колумбия. Чувства се много привлекателна, не обича да се разкрасява постоянно, защото смята, че естествената красота най-добре описва човека. В свободното си време предпочита литературата, чете много книги, играе с най-близките приятели в дома си - двете й кучета... Актьорската й кариера започва още докато учи актьорско майсторство. Когато се запознава с режисьора Карлос Дупла той я записва в Телемундо и от там й дават роля в теленовелата "Зелен огън" (Fuego Verde). Заедно с Паола Рей Наташа Клаус създава един страхотен образ. Участвала е и в много филми, но споделя, че повече й харесва да се снима в сериали, за това е мечтала винаги. От началото на кариерата си тя не спира да се занимава с всякакви неща, постоянно е на снимачната площадка на някой сериал или филм. Остава запомнена от зрителите чрез телемунделата "Отмъщението" (La Venganza) - една от най-добрите теленовели на компанията. Там Наташа играе почти главна роля заедно с Габриела Спаник, Катрин Сиачоке и Хосе Анхел Ямас. С тази роля Наташа става популярна, запомнена е именно в образа на Сандра Гусман. "Много добър персонаж. Сандра изцяло се доближава до мен. Имах честа да играя с много известни и обичани в цял свят актьори, което донякъде ми помогна да бъда забелязана", споделя Наташа. През 2003 година взима участие в "Трима братя, три сестри" (Pasion de Gavilanes), изигравайки главна роля - тази на Сара Елисондо, една от сестрите Елисондо. "За мен този персонаж беше много успешен. Донесе ми голямо развитие в кариерата, даде ми поука, която все още помня. Бях много тъжна когато заснехме последния епизод от сериала, изпаднах в депресия. Определено един от най-запомнящите ми проекти, зрителите ме помнят от тази теленовела, успешна и много забавна", коментира Клаус. Следва още една второстепенна роля в "Жената в огледалото" (La Mujer En el Espejo), където отново се среща с Паола Рей. "Какво да кажа? С Паола сме като сестри, както беше и в сериала. С нея се запознавахме за първи път в "Зелен огън", но все още не се бяхме опознали достатъчно. За щастие съдбата ни срещна отново и започнахме нов път, по който да поемем. Сега сме в повече от добри отношения", споделя Наташа. През 2005 година получава още една много успешна теленовела, която я превръща в световно известна. Теленовелата е "Имението" (La Tormenta) с Кристиан Мейер и Наталия Стрейгнард. Образа в "Наследните дел Монте" (Los Heredos del Monte) от 2011 година с Марио Симаро, Марлене Фавела и Фабиан Риос също е една от най-добрите превъплъщения на актрисата. В "Огнено сърце" (Corazon de Fuego) на ATV актрисата взима главната роля. Това е последната й, в която се снима миналата година. В по-долните редове ще можете да прочетете какво споделя тя за живота си днес, проектите и мечтите, които тепърва предстои да реализира.

Наташа, като голяма мечтателка, която винаги се опитва да сбъдне мечтите си, ти от тези които се страхуват, че няма да успеят да се справят с поставените си задачи ли си?
Не, по принцип аз не съм имала случай, в който да не сбъдна своя мечта. Не спирам да мечтая, реализирам всичко, което съм намислила. Преминавам и през най-трудното, за да достигна до това, което искам. Борбена съм. Не съм достигнала по лесен начин до сегашната си слава, но с много желание и усилия всичко се постига.

След толкова много години мислиш ли отново да се върнеш към танците?
Животът ми вече нацяло се промени. Тези танци засега ще останат в историята. Определено това беше нещото, с което най-много исках да се занимавам, но съдбата реши друго. Въпреки това към момента съм много доволна от постигнатото, чувствам се късметлийка. Иначе танците пак си ги практикувам, но само в домашни условия като обикновена сутрешна гимнастика. 

В "Жената в огледалото" ти танцуваше. Всичко това свързано с танците, което правеше в теленовелата даде ли някакво отражение в бъдещите ти начинания?
Много ми липсваха танците. Когато един ден сценаристите ми казаха, че ще танцувам заедно с Нино (Педро Морено) аз много се зарадвах. Не ми трябваха тренировки, най-вече защото бях тренирала с годините. Но това да танцувам в теленовелата не успя да даде отражения върху плановете ми за напред, но успя да ме натъжи, защото танците наистина много ми липсваха.

Каква е героинята ти Сусет от "Наследниците дел Монте"?
Героиня, която обожавах. Тя се впи в мен, опозна живота ми, действията ми, хобито ми... Въпреки, че Сусет беше второстепенна героиня аз успях да я възприема все едно е главна. 

Трудни ли бяха снимките на теленовелата?
Не бяха толкова голям проблем, най-вече защото минаха в огромна забава. Фабиан Риос е много забавен човек, ролите му изобщо не приличат на него самия. Забавлява ни понякога, друг път е толкова сериозен, че човек не може да го познае. Иначе снимките си протекоха нормално, а и тук всичко беше направено, все пак снимахме римейк на чилийска версия, нямаше нужда ежедневно да променяме сцените, репликите и действията. Както е написано, така ставаше, но смятам, че ние направихме един по-интересен вариант от оригинала.

За първи път се срещаш с някои актьори в този сериал. Какво впечатление забеляза първо в тях?
Марио Симаро беше доста капризен човек, героят му обаче далеч не бе такъв. С Марлене Фавела станахме невероятни приятелки, разбирахме се чудесно. Според мен характера на човека най-добре го описва, а Марлене беше наистина много забавна. За Фабиан Риос вече казах, по-забавен човек от него на тази снимачна площадка не съм виждала. Всички се смяхме с глас на неговите смешки. Много ни забавляваше!

Коя роля най-много харесваш?
Всички роли са ми любими. Докато се снимах в "Жената в огледалото" си казвах, че Лусмила ще бъде най-добрия ми персонаж. Същото го правех и в "Трима братя, три сестри". Героинята ми в "Имението" също беше добра, но към момента все още не съм изиграла роля, по-добра от Сусет в "Наследниците дел Монте".

Имаш ли нови роли в момента?
В момента съм се отдала на почивка. Миналата година приключих участието си в "Огнено сърце", сега само чакам нови предложения. Нямам подписан договор с никоя компания, за това ще трябва да подписвам нов договор с компанията, която ми предложи участие. 

Каква роля очакваш?
Може би злодейка. Засега не съм играла подобна роля, а в момента това е една от мечтите ми в актьорската ми кариера. Както казах, нямам несбъднати мечти, ще се боря до край, докато изпълня всяка една от тях.

Следващото интервю очаквайте на 25 септември (сряда) с Анхелика Селая!

6 коментара:

Анонимен каза...

Как така не е играла злодейка? В имението беше именно такава! Отново едно от измислените ви интервюта.

Unknown каза...

Здравейте,
И кое е измислено? Интервюто си е напълно реално, бъдете убедени на 100%. И хайде да не ми казвате дали в била злодейка или не! В случая, в "Имението", Наташа не беше типичната злодейка, от начало до край. Типична злодейка беше Марияна Сеоане в "Буря в рая", Катрин Сиачоке в "Земя на страстта" и още много други. От далеч си личи, че не сте запознати с теленовелата, поне като не знаете, не говорете! Измислен сте Вие и Вашите представи за "злодей".

Анонимен каза...

Леле, изглежда си доста ограничен! Е поздравления, успя да ме разсмееш. Пиши си измислените интервюта, то и без това блога ви само запада. За нищо не ставате.

Unknown каза...

Здравейте,
Като интервюто ти е измислено защо го четеш? Най-лесния вариант е да го подминиш, какъв е проблема? Това, че по цял ден стоиш пред компютъра и се чудиш кой да олюеш, си е твой личен проблем. Нестига, че тук се трудя, превеждам и какво ли още не, а ти ми твърдиш, че било измислено. Ами не го чети! Чети си интервютата, които не са измислени. В случая, ти си съвсем елементарна и ограничената си ти, а не аз. Най-вече защото се хващаш за най-малката подробност, една малка думичка... Личи си кой е ограничен и смешен. А аз съм напълно убеден, че не си гледала "Имението", скъпа моя! Е, вземи го погледни и научи нещо повече, защото явно хабер си нямаш от тази теленовела, щом смееш да успорваш думите на някого. Наистина, толкова сте елементарни, че чак ми става смешно какви моралисти се опитвате да бъдете. Големи умници, няма що!

Анонимен каза...

Чудесно интервю!Отдавна го чакам.Дано и това с Анхелика да бъде интересно,много ще се радвам да го видя.Не слушайте какво ви казват тези читателите интервюто си е чудесно аз вярвам,защото си личи,че има много верни неща. Наистина в La mujer Наташа страхуваше чудесно.Пожелавам успех на блога.

Сериали в България каза...

До 1-ви коментар:
Здравейте,
Уверяваме Ви, че интервюто с Наташа Клаус е напълно реално, без никакви измислени думи в нея. Всичко е преведено и публикувано така, както си е, бъдете сигурни. В случая, може би е искала да каже голяма злодейка, тоест такава, която убива, наранява, извършва какви ли не жестоки престъпления, подобно на Рафаел Амая в "Някой те наблюдава". Вярвайте ни, интервюто си е напълно реално!
Леки и успешни дни!

До 2-ри коментар:
Здравей,
Да, убедени сме, че интервюто е реално, то си и личи, най-вече за тези, които са гледали Наташа Клаус на екран, да не забравяме и феновете и. Изглежда доста интересно, очакваме и следващите!
Леки и успешни дни!

До 3-ти коментар:
Здравейте,
Хайде, ако обичате да не обиждате! Съвсем ясно и спокойно Ви беше казано, че интервюто не е измислено, напълно реално е. А и като Ви е измислено, просто не го четете, най-лесното решение, което можете да направите. А и защо блога да запада? Кажете фактите, които Ви карат да мислите това! Бихме казали, че в момента СЕРИАЛИ в България е най-активен. Качваме статиите си навреме, ежедневно пускаме новини, най-бързо пишем статиите и още много други... Нима това е западане? Жестоко се лъжете. Но хайде да спрем да спорим вече! Ясно ни е, че един-двама са тези, които само плюят труда на хората из цялото интернет пространство, а и са ни ясни кои са.
Леки и успешни дни!

До 4-ти коментар:
Здравей,
Не им обръщай внимание! Не се случва за първи път. Дори и да гледа "Имението", пак ще плюе труда на хората. Така че, няма нужда да се занимаваш с никога! Остави ги да си говорят!
Леки и успешни дни!

До 5-ти коментар:
Здравейте,
Радваме се, че интервюто Ви харесва. Стана ни ясно, че сте от тези, които оценят това, което правим, за което Ви благодарим!
Леки и успешни дни!

Предоставено от Blogger.